مصاحبه آرشیو خبر ها
امتیازات فراوانی را از دست داده ایم

امتیازات فراوانی را از دست داده ایم

ماریو لمینا بازیکن تازه وارد یوونتوس که در بازی های اخیر یوونتوس نمایش قابل قبولی داشته است در مصاحبه با جِی تی وی گفت :

"می دانیم که امتیازات فراوانی را از دست داده ایم.

"حقیقت این است که بازیکنان جوان زیادی هستند ، اما ما باید بالغ باشیم و باید اجازه ی خوردن گل در دقیقه ی آخر را ندهیم.هر کس باید مسئولیت کار خودش را قبول کند.

"من سعی می کنم که آماده باشم و در یک بازی روان تیمی همکاری کنم ، تا از لحاظ بازی فیزیکی خود را اعمال کنم ، به خصوص در دفاع و تا جایی که می توانم توپ ها را به دست بیاورم و اجازه ی حمله را به تیم حریف ندهم.

"مربی از من خواسته که تا به سرعت با بقیه ی تیم هماهنگ شوم ، چون من نقش مهمی در مقابل مدافعان بازی می کنم ، من باید هوشیارتر و متمرکزتر باشم.

"من زیاد صحبت می کنم ، اما نمی خواهم بگویم که در تیم به این بزرگی شکست خورده ام. من بعد از بازی دوستانه با یوونتوس [با لباس مارسی] هیچ وقت فکر نمی کردم که الان اینجا باشم و می خواهم به مدت طولانی اینجا بمانم.

"وقتی اول به اینجا آمدم تحت تاثیر قرار گرفتم ، این تیم بزرگترین تیم ایتالیاست ، قهرمانان بزرگی اینجا هستند که افتخارات زیادی را کسب کرده اند.

"هدفم این است که که به سختی تلاش کنم و سعی می کنم که به اهداف بزرگی با این تیم برسم.

لمینا همچنین اشاره کرده است که پل پوگبا و پاتریس اورا بازیکنانی بودند که بیشتر از همه به جا افتادن او در تورین کمک کردند.

"آنها برای من خیلی مهم بودند ،به من کمک کردند که جا بیفتم. افراد زیادی به من نصیحت می کنند ، اما فهمش به خاطر زبان متفاوت سخت است.پل و پاتریس این چیزها را برای من ترجمه می کنند ، به خصوص اورا در این زمینه خیلی خیلی به من کمک میکند و برای خو گرفتن من بسیار مفید بوده است.

تیم ترجمه انجمن هواداران یوونتوس


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
زینب عابدی راد
زینب عابدی راد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: